Malú Home heeft een eigen magazijn, dit houdt in dat je aankopen direct door ons worden geleverd. Bestellingen op werkdagen voor 15.00 uur besteld – morgen in huis. Onze levertijden zijn indicatief en kunnen daardoor soms afwijken.
Een dag voor ontvangst krijg je per e-mail een Track & Trace-code toegestuurd.
DIT DOEN WE TERWIJL JE OP JE BESTELLING WACHT
Na je betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk in gereedheid gebracht voor verzending.
TIJDENS DRUKKE PERIODES
Op drukke momenten, bijvoorbeeld rondom feestdagen, kan het langer duren dan je van ons gewend bent om je pakket te ontvangen. Hou daarom je Track & Trace goed in de gaten en neem bij vragen contact op met Malú Home klantenservice.
BEZORGINGSKOSTEN
Wij rekenen geen bezorgingskosten op maluhome.nl.
KOSTEN RETOURZENDING
Toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Geen probleem, want bij Malú Home mag je je bestelling gewoon retour sturen. De kosten van de retourzending zijn altijd voor rekening van de klant, tenzij je met onze klantenservice een andere afspraak hebt gemaakt. Het retourformulier download je hier.
CONTACTGEGEVENS & OPENINGSTIJDEN
Onze eigen klantenservice staat 7 dagen per week van 10.00 tot 17.30 voor je klaar. Neem telefonisch contact op, stuur een e-mail of verstuur een chatbericht. Je vindt de contactgegevens van Malú Home klantenservice hier.