Bij Malú Home mag je je aankoop altijd ruilen, daar doen we niet moeilijk over. Neem binnen 14 dagen na aankoop contact met ons op om je retournering aan te melden, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk je geld terugkrijgt. Heb je nog vragen over ruilen of retouren? Neem contact op met onze klantenservice.
GEKOCHT IN DE WEBSHOP
Ben je toch niet helemaal tevreden met je online aankoop? Dan mag je de artikelen retourneren en eigen kosten terugsturen via de post. Gebruik hiervoor het retourformulier. Meld binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop de retourzending aan en stuur de artikelen vervolgens binnen 14 dagen retour.
Volg de volgende stappen om je aankoop te retourneren:
Download het retourformulier hier of gebruik het meegeleverde exemplaar en vul het volledig in.
Verpak de artikelen in een stevige doos zodat ze niet beschadigen. Plak het adreslabel van het formulier op de doos.
Verstuur het pakket. De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening, daarom verrekenen we de kosten van een onvoldoende of ongefrankeerde zending met je terugbetaling.
Bewaar de verzendbevestiging goed, je krijgt per e-mail een ontvangstbevestiging als het pakket is aangekomen in ons magazijn.
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending storten we het aankoopbedrag terug op je rekening of cadeaukaart.
TERUGBETALING
Bij Malú Home mag je je aankoop altijd ruilen, daar doen we niet moeilijk over. Neem binnen 14 dagen na aankoop contact met ons op om je retournering aan te melden, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk je geld terugkrijgt.
Zodra Malú Home het artikel heeft ontvangen, streven wij ernaar het aankoopbedrag en de verzendkosten van de heenzending binnen vijf werkdagen teruggestort te hebben op de betaalmethode die voor de aankoop gekozen is. Let op: verzendkosten heenzending worden alleen teruggestort, wanneer de complete bestelling is geretourneerd. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
VERZENDING EN TRANSPORT
De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.